בית

בבל , , 20/11/2017

                           

 

אנקטי
ישראל

יוסף אליהו שלוש

פרשת חיי

ז'ואל אגלוף

הסחרחורת

ברט איסטון אליס

לונאר פארק

נְגוּגִי וַה ת'יוֹנְגוֹ

מטיגארי

ז'ורז' פרק עם רובר בובר

סיפורים מאליס איילנד

מיכאיל בולגקוב

רשימות של רופא צעיר

שרון רוטברד

עיר לבנה, עיר שחורה

ז'ורז' פרק

איש ישן

מישל וולבק

אפשרות של אי

וירז'יני דפנט

בֶּז-מוּאָה (זיין אותי)

פרד וארגס

האיש ההפוך

ברברה ארנרייך וארלי ראסל הוכשילד (עורכות)

האישה הגלובלית

קולם טובין

האמן

ענת הררי

הולדת סבתא

ז'ורז' פרק

החיים הוראות שימוש

תומס ברנהרד

הטובע

נדין גורדימר

המציאה

דרור בורשטיין

הרוצחים

בן ורד

כלבי קיץ

מישל וולבק

להישאר בחיים

ר.ק. נראיין

לחכות למהאטמה

פרנץ פאנון

מקוללים עלי אדמות

ויליאם שקספיר

סימבלין

פרננדו פסואה

ספר האי-נחת

סטאדס טרקל

ענקי הג'אז

עתיק רחימי

עפר ואפר

יאן אָפֶּרי

פאראגו

יוסף אליהו שלוש

פרשת חיי

דניאל סטברו

ציון אהובתי

יוסי יונה ויהודה שנהב

רב-תרבותיות מהי?

מארי נדיאיי

רוזי קארפ

גלן דאנקן

שרידי אהבה

שרון רוטברד

אברהם יסקי, אדריכלות קונקרטית

 

ואריאציות על ברוש

"אולי ארבע וריאציות על הישראליות."
שירלי אגוזי על עטיפות עם ברושים בספריהם של יהושוע קנז "התגנבות יחידים" ודרור בורשטיין "הרוצחים". >>>

לעצב את שקספיר מחדש

"אבל נדמה לי שכוחה של העטיפה, מעבר ליופיה, מעבר לעיצוב המעודן (הכיתוב בפרנקריהל לבן על רקע ורוד, המשתלב ברכות בציור, גם הוא כמין שקע, מין שריטה, או הטבעה בדף), הוא בכך שהיא חומקת מקישור מדויק לעלילת המחזה או לתקופתו; במקום זה, היא מרחפת בחופשיות בין רובדי המשמעות והדמיון שהמחזה הזה מלא בהם - ואנחנו איתה."
שירלי אגוזי על הציור של יאן ראוכוורגר והעיצוב של אנקטי לעטיפת ספרו של וילאם שקספיר "סימבלין" בתרגומו של מאיר ויזלטיר. הארץ, ספרים >>>

 

גירסה להדפסה

RSS   צרו קשר   רשימת דיוור   English   חזרה לראש הדף

Created by: Zzzen   Design: eFshar   Copyright © Babel LTD. All rights reserved

בית